Monday, May 8, 2017

2016 adalah kenangan pahit bagi aku

2016 adalah tahun yang sangat kenangan. Kenangan yang akan aku kenang seumur hidupku. ia nya bermula pada 16 July 2017. Aku takkan lupa tarikh itu. Tarikh yang kedua 9 Sept 2017. Tarikh segala galanya. Aku benci orang orang berkenaan yang terlibat. Orang yg terlibat, orang yang kuatim semua aku benci. Orang yang mengubah sikap aku sampai ke hari ni. Walaupon orang orang berkenaan telah meminta maaf tapi luka di hatiku tetap ada. Hati aku memang betul betul mati masa tu. Ko tak rasa. Ko bergembira di atas kedukaan orang. Aku betul betul benci ko sampai sekarang. Selagi dia tak jumpa aku face to face, aku tak boleh maafkan dia. Aku benci. Kehidupan ko takkan tenang dan ko takkan berjaya dalam kehidupan ko. Aku perhatikan ko dari jauh. Itu lah balasan yang ko dapat. Selagi ko tak jumpa aku face to face cerita semua kesalahan ko dekat aku.. aku memang tak boleh maafkan ko. ko ada number phone aku kan? carilah aku. aku tak pernah block ko.

No comments:

Post a Comment