Tuesday, July 30, 2013

Arche Krim

Aku nak cerita skit pasal arche krim nih. Ari tu muka aku terlampau bnyk jerawat so aku jadi sangat tension lah. Aku pon cuba lah nak carik2 secara tradisional. So aku tanya lah Puan Google. Aku type situ krim jerawat. Then keluar lah krim arche nih. Produk nih dari Thailand. Rupa rupa nya ramai jugak artis yang guna macam Emma Maembong, Erin Malek dan kawan kawan diaorg. So aku tanpa buang masa aku pon beli la. Aku dah pakai hampir 2 minggu. Memang aku puas hati la dengan hasil dia. Aku rasa kulit aku hampir hilang jerawat except yang parut nih still tak hilang lagi la. Tapi krim nih boleh hilangkan parut jugak. Tapi aku memang suka krim ni. Aku selalu apply sebelum tido n selepas mandi balik kerja. Kalau waktu kerja aku still pakai bb doll krim nih.. :)
Kalau ada kawan kawan yang tinggal area seremban berhajar nak krim arche ni boleh lah beli kat aku. Tak mahal pon rm10 saje :) 

No comments:

Post a Comment