Monday, August 19, 2013

Gemok!


Banyak dah teguran dari kawan kawan aku yang aku dah gemok. hehe sebenarnya memang aku dah gemok selepas bersalin anak ke 3 nih. Tu la aku pon tatau lah macam mana cara nak turunkan berat secara mendadak nih. Bulan puasa hari tu aku baru lah turun 3kg. ada lg 20kg nak turunkan berat aku. boleh ke eh? Aku rasa dapatkan turun 10kg pon dah ok kot. 20kg kurus sgt nanti nampak tua pulak. hahaha 
Dulu masa aku keje dekat Jabatan Kesihatan cc dekat situ pernah cakap kat aku kalau aku kurus sangat nampak tak ok. Masa tu aku memang diet yang ketat sampai aku turun 10kg mendadak. Aku pun sebenarnya rasa tak sihat. Rambut aku banyak gugur. Lepastu aku rasa nak pitam selalu. Then aku rasa sekarang lagi ok kot. Walaupon tembam tapi aku rasa sihat dan kulit tak banyak kedut2. Aku rasalah. Tapi ape ape pon aku memang kena turunkan 10kg tu! Aku akan kembali workout nanti! Tunggu... 

No comments:

Post a Comment