Monday, August 19, 2013

Acara makan makan di rumah

Hari sabtu lepas aku n adik beradik telah organize open house untuk kawan kawan. So start dari malam tu aku dah mula buat dessert, muffin n cake. Aku tak sangka menu yang aku buat untuk open house tu semua homemade. Aku memang suka masak dan jamu orang makan. Memang sejak dulu lagi. Antara menu yang dihidangkan nasi impit, soto, kuah lontong, mee bandung, layercheese cake, puding roti, puding koktel, muffin vanilla n oren dan carbonara. Yang paling laku sekali ialah carbonara. Maybe aku buat cukup bahan bahan kot tu yg laku. Tetamu datang sejak kul 3 ptg dan yang paling last kul 11 malam. Aku pon tak sangka ramai orang datang tapi aku happy sangat dapat jumpa kawan kawan aku. Punya lah lama tak buat open house since aku kawin.
thank u kepada kawan kawan yang datang. Tapi aku tak dapat nak ambik pic kawan kawan aku sebab tak sempat. tu yang sedih sket tu. he3. xpe next year ada lagi kan insyaAllah..

No comments:

Post a Comment