Wednesday, July 3, 2013

Hello Wednesday!

Hye everyone.. hari nih aku lambat pergi kerja sebab menguruskan Aush nak pergi rombongan ke KLCC. Mula mula Taska dia plan nak ke Zoo Melaka. Maybe jerebu diaorg tukar plan. Tapi Aush nampak happy je nak pergi mana mana pon sebab dia pagi pagi dah bangun tido. Papa dia yg mandikan dia. Tq papa. 😍😍
So hari ni, aku pakai Molly Bb Doll Foundation n aku memang suka sangat dengan texture dia. Sangat best pakai n tak rasa tebal. Best!! Meh la cuba.. hihi 
    
Ini lah muka aku pagi nih.. letak Foundation tu nipis-nipis pastu ratakan..  then aku ambik brush yang besar pastu apply kan compact powder. Senang kan? 
For everyday user aku pakai 
Pearl cream - untuk 1st layer 
Molly BB doll foundation - 2nd layer 
Bedak Miami from cosway - for finishing 
then letak lah blusher sikit2, eyeliner, bentuk sket kening sbb kening ku tebal kan.. 
and hasilnya .. ok lah sesuai utk gi kerja macam aku. Dulu aku lagi obses dengan make up nih sbb aku kerja duk dlm air cond je. Tapi sekarang tak tentu kan so make up simple2 saja. 
Ok, thats all for now nanti cerita lagi pasal make ho2 ni eh. 

No comments:

Post a Comment