Thursday, July 4, 2013

Firdaus

Hari ni ada audit lagi untuk unit aku. Plan nak cuti sebab Firdaus cuti. Semalam dia pergi trip dekat petrosains. Aku ingat nak cuti hari nih sbb nak ajak di tengok movie baru. Despicable Me 2. 


Sorry firdaus mama tak dapat cuti hari nih but mama love u so much! 



Malam tadi, aku layan Fareeq macam biasalah berguling guling dengan dia. Aush Lukman berebut ipad. Bergaduh. Aku buat tak tahu je. Lukman menangis. 


Alaaa siannya dia... 
Lepas tu Aush tiba tina tido sebab penat kot. Lepas tu aku cakap kat Lukman 

Aku : Sian Abg Aush dah tido dia penat pergi KL.

Lukman : Lukman pon penat jugak! 

Aku : Lukman penat ape??? 

Lukman : Lukman penat nanges 

Aku terus cubit n cium pipi dia sebab geram sgt. haha 

Lukman ni sejak sekolah dia memang nampak lah bijak dia. Bercakap, menyanyi 

lukman lukman.. mama sayang lukman sgt 

No comments:

Post a Comment